Пациенттерді қолдау және ішкі сараптама қызметі
Пациенттерді қолдау және ішкі сараптама қызметі 2015 жылдан бастап ШЖҚ "Павлодар облысының Хосписі" КМК жұмыс істейді.
Қызметті құрудың мақсаты Қазақстан Республикасының халқына көрсетілетін паллиативтік көмек стандарттарына сәйкес қолжетімді, қауіпсіз, сапалы медициналық көмек алуға пациенттердің конституциялық құқықтарын іске асыруды сақтау болды.
Қызмет пациенттердің медициналық қызметтердің (көмектің) деңгейі мен сапасына қанағаттану дәрежесін айқындайды және халық пен пациенттердің қажеттіліктерін айқындайды:
1) медициналық ұйымдар мен мемлекеттік органдардың халықтың және пациенттердің мұқтаждарына жедел ден қою мақсатында қоғамдық ашықтық диалогы құралын қолдану;
2) Халыққа, пациенттерге және денсаулық сақтау ұйымдарының мамандарына топтық сұхбат беру фокусын қолдану;
3) пациенттерге және (немесе) олардың туыстарына, денсаулық сақтау ұйымының медициналық және медициналық емес персоналына сауалнама жүргізу;
4)көрсетілген медициналық қызметтердің (көмектің) сапасына негізделген өтініштерді талдау;
5) "медициналық инцидент жағдайларын (оқиғаларын) айқындау, оларды есепке алу және талдау қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2020 жылғы 22 қазандағы № ҚР ДСМ-147/2020 бұйрығына сәйкес медициналық инциденттерді талдау (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21511 болып тіркелген).
Қызмет шеңберінде ауруханаішілік комиссиялардың қызметіне тұрақты бақылау жүзеге асырылады, медициналық ұйым бөлімшелерінің жұмысындағы ақаулар талданады.
Өтініштерді беру және қаралупроцесі
Өтініштерді қабылдау және тіркеу:
Өтініш қабылдау бөлмесіне беріледі, онда ұйымның кіріс және шығыс хат-хабарларының журналында тіркеледі. Субъекттікелей жазбаша өтініш берген өтініш берушіге күні мен уақыты, өтінішті қабылдаған адамның тегі мен аты-жөні көрсетілген талон беріледі. Өтініш оның құзыретіне өтініште қойылған мәселелерді шешугекіретін субъектіге немесе лауазымды адамға жолдануға тиіс.
Жеке тұлғаның өтінішінде оның тегі, аты, әкесінің аты, сондай-ақ қалауы бойынша пошталық мекенжайы көрсетіледі. Заңды тұлғаның атауы, пошталық мекенжайы, шығыс нөмірі және күні. Үндеу өтініш берушінің қол қоюы немесе электрондық цифрлық қолтаңбамен куәландырылуы тиіс. Өтініш берген кезде субъектінің атауы немесе лауазымы, әрекеттеріне шағым жасалған лауазымды адамдардың тегі мен аты-жөні, өтініштің себептері мен талаптары көрсетіледі.
Өтінішті қарау мерзімдері: Жеке және (немесе) заңды тұлғаның өтініші күнтізбелік бес күннен аспайтын мерзімде қаралады.
Өтінішті қарау: өтінішті қарау кезінде ішкі бақылау (аудит) қызметінің қызметкерлері жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін объективті, жан-жақты және уақтылы қарауды қамтамасыз етеді. Жеке және заңды тұлғалардың бұзылған құқықтары мен бостандықтарын қалпына келтіруге бағытталған шараларды қабылдайды. Өтінішті зерделеу кезінде ішкі бақылау (аудит) қызметінің қызметкерлері өтінішті тексеру үшін қажетті ұсынылған ақпараттың жиналуы мен дұрыстығына жауапты болады.
Өтініш берушіге жауап: өтініштерге жауаптар мазмұны бойынша Қазақстан Республикасының заңнамасына сілтеме жасай отырып, мемлекеттік тілде немесе өтініш жасалған тілде негізделген және дәлелді болуға, қабылданған шешімге шағымдану құқығын түсіндіре отырып, өтініш берушінің дәлелдерін теріске шығаратын немесе растайтын нақты фактілерді қамтуға тиіс.
ПАЦИЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН АҚПАРАТ
Өтініш беру тәсілдері:
1. Телефон нөмірі бойынша 87711735939 - (WhatsApp-жазбаша өтініш)
2. Ұйымның сайтына https://depzdravgov.kz– емдеу ұйымдары - Павлодар облысының Хосписі
3. Басшы А. Т. Қасенованың жеке қабылдауы - күн сайын сағат 16:00-17:00 -ге дейін, Павлодар қ., Хромзавод к-сі, 4-оралым, 7/1-құрылысы.
4. Instagram: @pallcare_pvl