ШЖҚ «Павлодар облыстық жедел медициналық жәрдем станциясы» КМК-на хош келдіңіздер
Сәлеметсіз бе!
Сізді, ШЖҚ «Павлодар облыстық жеедел медициналық жәрдем станциясы» КМК-ның ішкі бақылау және пациенттерді қолдау қызметі қошаметпен қарсы алады.
Ішкі бақылау және пациенттерді қолдау қызметінің жетекшісі
Ольга Борисовна Вербовая
Телефоннөмірі: 8(7182) 65-18-14.
Ақпарат
Ішкі аудит қызметін пациенттерді қолдау және ішкі бақылау қызметіне ауыстыруына байланысты, жедел жәрдемнің әрбір көлігінде сенім телефондары (65-18-14;32-37-78) бар, және ұйым сайтының мекенжайына (ssnmp_pavl@mail.ru) тәулік бойы шиеленісті жағдайда, кеңес пен түсіндірме алу үшін жүгінулеріңізге болады.
Жедел жәрдем станциясы, облыста call-орталығы Павлодар қаласының № 1 емханасы базасында (И. Байзақов көшесі, 151/2) ашылғаны жөнінде хабарлайды.
Қарбалас желілер телефоны: 62-24-99
Енді Павлодар қаласының тұрғындары 65-18-14 телефоны бойынша әртүрлі мәселелерімен пациенттерді қолдау қызметіне ғана емес, сондай-ақ 62-24-99 телефоны бойынша call-орталығына жүгіне алады.
Пациенттерді қолдау қызметінің мақсаты– медициналық көмек көрсету сапасын одан әрі жақсарту және шешілмеген мәселелерді анықтау.
Егер Сіз:
— медициналық көмек көрсету сапасымен қанағаттанбаған болсаңыз;
— медициналық құрамы тарапынан дөрекілік жайларға тап болсаңыз;
— кепілденген тегін медициналық көмек шеңберінде көрсетілетін медициналық қызметтерге медициналық құраммен ақшалай қаражатты мәжбүрлеу фактілермен кез болғанда;
— сондай-ақ, Сіз медициналық көмек көрсету сапасымен және тәртібіне байланысты басқа да мәселелермен кезіккенде, Сіз пациенттерді қолдау Қызметіне 65-18-14 телефоны бойынша жүгінуге құқылысыз.
Сіз жазбаша жүгінуіңізді біздің диспансерде орналасқан жүгінулер жәшігіне аты-жөңіңізді, байланыс деректеріңізді (телефон, мекенжай) көрсетіп қалдыра аласыз. Сондай-ақ, Сіз «Бас дәрігер блогы» атты біздің сайтқа жүгіне аласыз.
Пациенттерді қолдау қызметі сіздің жүгінуіңізді мүмкін болатын қысқа мерзімде және 5 күнтізбелік күн ішінде қарастырып, тексеру нәтижесі бойынша ақпаратты Сізге ұсынады.
Пациенттерді қолдау қызметіне емделудегі пациенттермен, сондай-ақ олардың туыстары жүгінуге құқылы.
Біздің ұйымның медициналық көмек көрсету сапасын жақсартуға көмек ететін, комментарийлер, мен тілектеріңіз үшін Сіздерге алғыс білдіреміз.
ПАЦИЕНТТЕРДІ ҚОЛДАУ ЖӘНЕ ІШКІ БАҚЫЛАУ (АУДИТ) ҚЫЗМЕТІ ЖӨНІНДЕГІ ЕРЕЖЕ
1. Жалпы ережелер
2009 жылғы 18 қыркүйектегі Қазақстан Республикасының «Ден-саулық сақтау жүйесі және халық денсаулығы туралы» № 193-1У Кодексі негізінде, 2007 жылғы 12 қаңтарындағы Қазақстан Республикасының «Заңды және жеке тұлғалардың жүгінулерін қарастыру тәртібі туралы» № 221 Заңы, 2011 жылғы 23 желтоқсандағы ҚР Үкіметінің «Медициналық қызметтердің сапасын сыртқы және ішкі сараптауды өткізу және ұйымдастыру ережелері» № 1577 қаулысына, 2011 жылғы 27 желтоқсандағы Қазақстан Республикасы ДСМ «Пациенттердің құқықтарын қорғау және қолдау, сапалы медициналық қызмет көрсету мақсатында, медициналық ұйымдарында ішкі бақылау (ау-дит) Қызметі жұмысын ұйымдастыру жөніндегі Әдістемелік ұсыныстарды бекіту туралы» № 923 бұйрығына сәйкестікте, пациенттерді қолдау және ішкі бақылау Қызметі құрылады.
1) Пациенттерді қолдау және құқықтарын жүзеге асыруды қамтамасыз ету Қызметтің мақсаты болып саналады.
Қызметазаматтардың құқық теңдігі, гуманизм, әділдік, азамат пен адамның еркіндігі мен құқық басымдығы негізінде әрекет етеді.
Тұрғындарды қолдау және ішкі бақылау Қызметі медициналық көмек сапасын басқару бойынша ұйымдастыру іс-қимылын келесі бағыттар бойынша үйлестіреді:
1) Пациенттердің жүгінуі
Пациенттердің мәселелерін (шағымдар) шешу олардың пайда болу орнында және 5 күнтізбелік күннен артпайтын мерзімде, пациенттің қанағаттану дәрежесін зерттеумен жүзеге асырылады;
1) Қарастыруға жатпайды:
· жасырын шағымдар;
· сұрақтың мәні баяндалмаған шағым.
· жазбаша шағымдарға қойылатын талаптар
Шағым бас дәрігер немесе бас дәрігердің орынбасары атына жолдануы тиіс.
Шағымда пациенттің тегі, аты, әкесінің аты, пошталық мекенжайы көрсетіледі. Шағымды бергенде тегі, аты, әкесінің аты, лауазымы, кімнің әрекетіне шағымдануы және талаптары көрсетіледі.
Берілген шағымдар міндетті түрде қабылдау, тіркеу, есепке алу мен қарастыруға жатады.
Шағымды қабылдаудан бас тартуға тыйым салынады.
Түскен шағым пациенттерді қолдау және ішкі бақылау Қызметіне бағытталады, ол туралы өтініш берушіге түскен күннен бастап үш жұмыс күнінен кеш емес мерзімде хабар беріледі.
Шағымдарды қарастыру мерзімдері.
Пациенттің шағымы, пациенттерді қолдау Қызметіне түскен күннен бастап, ақпаратты алу басқа тұлғалардан қажет етілмесе, он бес күнтізбелік күн ішінде қарастырылады.
1. Пациенттің шағымы, басқа тұлғалардан ақпарат алу немесе орынға барып тексеру қажет етілсе, түскен күннен бастап отыз күнтізбелік күн ішінде қарастырылады.
2. Егер қосымша зерттеу мен тексеру қажет болғанда, қарастыру мерзімі отыз күннен артық емес мерзімге ұзартылады, ол туралы өтініш берушіге қарастыру күнін ұзарту туралы хабарлама үш күнтізбелік күн ішінде беріледі.
3. Шағымдар бойынша қарастыру мерзімі бас дәрігер немесе оның орынбасарымен ұзартылады.
4. Шағымдар бойынша қарастыру мерзімі бас дәрігер немесе оның орынбасарымен ұзартылады.
5. Пациенттердің шағымдарын қарастыру
1. Қызмет өз құзыреті шеңберінде:
1) пациенттердің шағымдарын, қажет болған жағдайда – олардың қатысуымен обьективті, жан-жақты және уақтылы қарастыру;
2) пациенттердің бұзылған құқықтарын қалпына келтіруге бағытталған, шараларды қолдану;
3) қабылданған шаралар мен қарастыру нәтижелері туралы пациенттерді хабарландыру;
2.Пациенттердің шағымдарын қарастыру нәтижелері бойыншатөмендегі шешімдердің бірі қабылданады:
1) шағымды толық немесе ішінара қанағаттандыру туралы;
2) осы шешім қабылдауын негіздеуімен шағымды қанағаттандырудан бас тарту туралы;
3) шағым мәні бойынша түсіндірме беру туралы;
Пациенттердің шағымдарына жауап
Шағымға жауап мазмұны бойынша өтініш берушінің мәселерін растайтын немесе келіспейтін нақтылы фактілері бар, Қазақстан Респуб-ликасының заңнамаларын басшылыққа алған, мемлекеттік және немесе өтініш берушінің тілінде негізделген және уәжделген болуы керек.
Қызмет мүшелерінің құқықтары мен міндеттері
Қызмет мүшелерінің құқықтары:
· Шағымды қарастыру үшін қажетті ақпаратты сұрастыру және алу;
Қызмет мүшелері міндетті:
· Қазақстан Республикасының «Заңды және жеке тұлғалардың жүгінулерін қарастыру тәртібі туралы» Заңымен белгіленген мерзім мен тәртіпте пациенттердің шағымдарын қабылдау және қарастыру;
· негізделген шешімдерді қабылдау;
· қабылданған шешімдердің орындалуын бақылауды қамтамасыз ету;
· жазбаша түрде немесе электронды құжат түрінде қабылданған шешім туралы пациентке хабар беру;
· мәселені обьективті шешуге мүдделі еместерге, ол туралы негіз бар болғанда, осы тұлғаларға тексерулерді жүктеу жағдайларын болдырмау;
· пациенттердің шағымдарын тудыратын себептерді жою және жұмысты жетілдіру мақсатында қоғамдық пікірді зерттеу, оның ішінде сын ескертпелері бар шағымдарды жалпылау және талдау.
2)БАҚ-ын мониторингтеу,
3) кадрлық және материалдық-техникалық ресурстарды қолдану тиімділігі мен жағдайын бағалау;
4) комиссиялық бағалауға жататын жағдайларды іріктеу және денсаулық сақтау саласында белгіленген стандарттарға (клиникалық аудит) сәйкестікке пациенттерге медициналық көмек көрсету технологиясын бағалау;
5)медициналық көмек көрсету тиімділігі мен сапасына ықпал ететін және жұмыстағы ақауларды жою және сақтандыруға бағытталған, бағдар-ламалық іс-шараларды жасау, тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсету ережелерін сақтау. Саясат пен процедураларды жасау; (СОП).
Медициналық қызметтердің сапасын ішкі бақылау медициналық кө-мек көрсетудегі ақауларды анықтағанда, бөлімшелер немесе тұлғаларға әкімшілік әрекеті шараларын қолдануды, сондай-ақ тұлға, бөлімше іс-қимылын бағалайтын, негізгі көрсеткіштер/индикаторларды жақсарту және жұмыс жоспары, лауазымдық міндеттерін сапалы орындауға сыйлық беру мүмкіндігін қарастырады.
2. Тұрғындарды қолдау және ішкі бақылау (аудит) қызметін ұйымдастыру тәртібі
Тұрғындарды қолдау және ішкі бақылау (аудит) қызметіұйымның беделді мамандары, БАҚ-ын мониторингтеу жөніндегі маман, эпидемиолог, дәрігер-сарапшы, орта медициналық құрам, жоғары және орта буын әкімшілерден құрылады. Құрам бірінші басшының бұйрығымен бекітіледі.
Тұрғындарды қолдау және ішкі бақылау (аудит) қызметінің денсаулық сақтау ұйымында көп деңгейлі сипаттылығы бар:өзін-өзі бақылау, бөлімше басшысы деңгейінде бақылау, аурухана іші қызметін сарапшымен жүзеге асыратын бақылауы, БАҚ-ын мониторингтеу жөніндегі маман.
Медициналық көмектің сапасын сараптауды өзін-өзі бақылау деңгейінде бөлімше дәрігері, медициналық мейірбике жүзеге (сараптаудың бірінші сатысы) асырады.
Медициналық көмектің сапасын бөлімше деңгейінде бақылауды, азаматтардың негізді жүгінулерін шешуді бөлімше меңгерушісі, және аға медициналық мейірбике (сараптаманың екінші сатысы) жүзеге асырады.
Ұйымдастыру деңгейінде сапаны бақылауды сарапшылар жүзеге асырады. Олар, алдымен, ұйымдағы жалпы көмек сапасын қамтамасыз етуге құрылымдық келуді анықтайды (сараптаманың үшінші сатысы).
БАҚ-ын мониторингтеу жөніндегі маман БАҚ-ын мониторингтеуді жүзеге асырады, БАҚ-ында сөйлеу, мақала беру, жазуды жоспарлайды.
Медициналық ұйымда медициналық көмектің сапасы дәрігерлер мен орта медициналық қызметкерлердің біліктілігімен, емханалық қызмет пен бөлімшелердің жұмысын ұйымдастыру, емдік және материалдық-техникалық ресурстармен, қаржылық ресурстармен қамтамасыз етумен, медициналық құрамның пациенттерге және олардың туыстарын көзқарасына қатысты анықталады.
3. Медициналық көмектің сапасын сараптауды өткізу кезеңдері
Медициналық қызметтердің сапасын сараптау кезеңдері:
1) Есептік және есеп беру құжаттарын талдау белгілі жұмыс кезеңінде денсаулық сақтау субьектісінің іс-қимылын, сондай-ақ тұрғындардың денсаулығы жағдайының республикалық және облыстық көрескіштерімен салыстырмалы талдауы мақсатында өткізіледі.
2) денсаулық сақтау саласында белгіленген стандарттарға сәйкестікке өткізілген емдік-диагностикалық шаралардың толық ретроспективті және/немесе ағымдағы талдауы, зерттеуі жолымен клиникалық аудитті өткізу.
3) Медициналық ұйымның іс-қимылына азаматтардың негізді жүгінулері бойынша саны мен пациенттерді және/немесе олардың туыстарына сауалнама жасау жолымен көрсетілетін медициналық көмектің деңгейі мен сапасымен қанағаттану дәрежесін анықтау.
4) Медициналық қызметтер сапасын сараптауды талдау және жалпылау.
5) Сапаны сараптау бойынша анықталған кемшіліктерді жою мен сақтандыруға бағытталған шараларды қабылдау.
6) Медициналық көмек көрсету үдерісін сараптау медициналық құжаттаманың жеке біткен жағдай бойынша өткізіледі, қажет болғанда бетпе-бет сараптамасы өткізілуі мүмкін.
Міндетті сараптамалық бақылауға жатады:
–өлім-жітім жағдайлары;
–ауруханадан тыс инфекциялардың пайда болу фактілері;
–еңбекке қабілетті жастағы тұлғалардың мүгедектікке бірінші шығу жағдайлары;
— алдыңғы сапасыз емдеу салдарынан бір ай ішінде сол бір ғана ауру бойынша қайталама госпитализациялау;
–пациенттермен бірге жүрушінің және олардың туыстарының шағыну жағдайлары.
Медициналық көмек көрсетудің барлық басқа жағдайларында, сарап-тамалық бағалауға біркелкі мүмкіндік болуы тиіс, ол статистикалық кейдесоқ таңдау жолымен қамтамасыз етіледі.
Ай ішінде 50%-дан кем емес біткен жағдайларға бөлімше меңгерушісі сараптама өткізеді, басшының емдеу ісі жөніндегі орынбасары тоқсан ішінде 30-50 сараптама өткізеді.
Емханада бөлімше меңгерушісі тоқсан ішінде 30-дан кем емес амбулаториялық науқастың медициналық карталарына сараптама өткізеді.
Нақтылы науқасқа медициналық көмек сапасын сараптау, оны стандарттармен салыстыруды, ережедегідей диагностикалық және емдік шаралардың көлемі мен біріздендірілген жиынтығын, сондай-ақ аурудың нақтылы нозологиялық түрінде емдеу нәтижелері мен мерзіміне қойылатын талаптарды қарастырады (диагностикалау және емдеу хаттамалары, егер ПДЛ болмағанда, емдеудің ішкі стандарттары, алгоритмдері).
Медициналық көмек сапасын сараптауда жетекші рөл сарапшының тұжырымына беріледі, ол стандарттарды орындаудан басқа, осы жеке жағдайдың барлық ерекшеліктерін есепке аладыы.
Сарапшының міндеттері
Емдеу-диагностикалық үдерістің сапасын сараптауды өткізу кезінде Сарапшы:
–міндетті түрде диагнозды қою дәлдігі мен дүрыстығын, емдеу іс-шараларын сақтау және адекваттығын таңдау, диагностикалық іс-шаралардың толықтығы мен уақтылығын бағалайды;
Ақаулар және олардың себептерін анықтайды;
-анықталған кемшіліктерді жою және олардан сақтандыру жөнінде ұсыныстарды дайындайды.
Сараптамалық бағалаудың әр жағдайына стационарлық немесе амбулаториялық науқастың сараптамалық бағалау парағы толтырылады. Оларды өңдеу нәтижесінде, медициналық көмектің тиімділігі мен сапасын сипаттайтын көрсеткіштер есептелінеді.
Медициналық ұйымда медициналық көмек сапасын сараптауды өткізудің жалпы ұстанымдары
Медициналық ұйымда медициналық көмек сапасын бақылау таңертеңгілік конференцияларда күн сайынғы жедел басқару, бөлімше меңгерушісінің науқастарды қарап тексеру, мамандарды консультациялауда медициналық құжаттаманы жүргізуді бақылауымен жүзеге асырылады.
Дәрігерлік қателіктер, диагноздардың алшақтығы жағдайларын талдау үшін емдеу-бақылаушы комиссия, өлім-жітім жағдайларын зерттеу жөніндегі комиссия (КИЛИ), инфекциялық бақылау комиссиясы және тағы басқалары, тиісті ұйымдастырушылық қорытындыларымен құрылады, олар бұйрықтар, өкімдер мен нұсқаулықтарда көрсетіледі. Медициналық көмек сапасын бағалауды өткізуде аса маңызды болып, сапа стандарттары бойынша мамандарды даярлау жөніндегі жұмысты ұйымдастыру және дәрігерлердің өзін-өзі бақылауы саналады.
Медициналық көмектің сапасы мен тиімділігін бағалауды ұйым-дастыру жұмысында ақауларды анықтау әдісі ғана емес, сонымен қатар оның деңгейін арттыру жөніндегі шаралар болып саналады. Осы мақсатта әр анықталған ақау, сараптаудың түрлі кезеңдерінде сапаны бағалаудағы әр алшақтық жағдайы, сондай-ақ нормативтік шығындардан елеулі ауытқуы, емдеу-диагностикалау үдерісіне оңтайлы келуді жасау мен медициналық қызметкерлердің білімі деңгейін арттыруы талдануы тиіс. Медициналық көмектің сапасы мен тиімділігін бағалау жүйесі үзіліссіз функциялануы тиіс, ол жедел басқаруға қажет ақпаратты алуға мүмкін етеді. Медициналық көмектің сапасы мен тиімділігі деңгейін түзетудің негізгі түрі болып ағартушылық, ұйымдастырушылық пен тәртіптік шаралар есептеледі. Мұнда тиімділік пен сапаны бағалаудан оларды арттыруға өтетін негізгі фактор болып құрамның білімі мен үнемі жетілдірілуі саналады.Тәртіптік шаралар мен шара қолдану шаралары медициналық көмек сапасын жақсартуға жетуде соңғы құрал көзі болып саналады.
Жүйені жүзеге асыруда барлық лауазымдық тұлғалардың қатысуы тек қана қойылған мақсаттарды механикалық орындаумен шектелмеуі тиіс. Қажет болғанда осы жүйені енгізу барысында және оның бейімделуінде сол немесе басқа да түзетулер енгізілуі мүмкін.
6.Тұжырым
Тұрғындарды қолдау және ішкі бақылау қызметі медициналық қызметтерді орындаушыға аса бір жақын негізгі бақылау түрі болып саналады. Оның нәтижелері сыртқы сараптама деректерімен салыстырылады және қолданылады (тұжырымдар, бақылаушы-қадағалаушы органдардың анықтама актілері).
Медициналық көмектің тиімділігі мен сапалық көрсеткіштері медициналық қызметкерлердің еңбекақысын дифференциалды төлеу үшін қолдануы мүмкін.